e-belle.pl

koszyk
Ilość 0 szt.
Razem: 0,00 PLN

 
Virtuemart Extensions

 

 

   
 

POLECAMY ZAPACHY:

 

 

 

 

WYSZUKAJ PO CENIE


Cena

od: do

Reklamacje

W celu prawidłowego złożenia reklamacji należy zapoznać się z treścią Regulaminu sprzedaży (pkt. IV - XIII). Rozpatrywane będą wyłącznie reklamacje złożone z dowodem zakupu (paragonem lub kopią faktury) oraz pismem reklamacyjnym. Przed odesłaniem towar należy prawidłowo zapakować (zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie). Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem. Towary przesłane do nas bez wymaganej dokumentacji zostaną odesłane na koszt klienta.

Wadliwy towar wraz z dowodem zakupu i pismem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:

Remedium Fedoruk i Wspólnicy Spółka Jawna

ul. Strzelców Grodzieńskich 6, 05-250 Radzymin

Pismo reklamacyjne należy sporządzić według wzoru:

 


PISMO REKLAMACYJNE

Dane składającego reklamację:

imię i nazwisko ....................................................................................................

dokładny adres ....................................................................................................

Dane sprzedawcy:

Nazwa firmy: Remedium Fedoruk i Wspólnicy Spółka Jawna

Adres siedziby: ul. Strzelców Grodzieńskich 6, 05-250 Radzymin


Reklamuję produkt ….......................................................................................................................

o numerze fabrycznym .............................................……nr serii: …......................……..........….

zakupiony w dniu ………………............. (data zakupu) r. za kwotę …............……..................… zł,

słownie: …........................................................................................................................................ zł

W dniu …..................................... stwierdziłem, że ww. produkt posiada wadę, polegającą na:

….................................……....………...................................................................................…...

.......................................................................................................................................................

Z produktem wydano kartę gwarancyjną (tak/nie*),

Posiadam kartę gwarancyjną (tak / nie*), ale wybieram dochodzenie swoich praw na podstawie trybu dotyczącego niezgodności towaru z umową, a nie z gwarancji (tak / nie*).

Domagam się:

- wymiany wadliwego produktu na nowy, wolny od wad (tak / nie*)

- zwrotu ceny produktu (tak/nie*) proszę dokonać na rachunek bankowy:

nr ….......................................................................................... w banku …........................................

należący do…......................................................................................................................................

(podać dane posiadacza rachunku – imię i nazwisko, dokładny adres - jeżeli rachunek nie należy do składającego reklamację).

Do niniejszego pisma dołączam paragon / kserokopię faktury*) nr …................................... .

Inne uwagi ….....................................................................................................................................

..................................................................................................................... .



…....................................................       …...….........................................

data i miejsce sporządzenia                     podpis składającego reklamację

( * niepotrzebne skreślić)

Polecamy na prezent - oferta limitowana

facebook

Copyright © 2013. All Rights Reserved.

Realizacja:Enysoft.pl

UWAGA: NASZ SERWIS UŻYWA COOKIES I PODOBNYCH TECHNOLOGII. (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to) Czytaj więcej....

Akceptuję cookie dla tej strony.